About Me

My photo
seremban, negeri sembilan, Malaysia
the boy next door

Monday 16 January 2012

Article Rom UTHM

165 Kakitangan terima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2010 Print E-mail
Hear this article
Sebagai menghargai dan mengiktiraf khidmat cemerlang kakitangan Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM), satu majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi tahun 2010 telah diadakan bertempat di Dewan Tunku Ibrahim Ismail pada 29 Disember 2011 lalu.

Seramai 165 orang kakitangan yang terdiri daripada kumpulan sokongan dan juga professional telah terpilih menerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi tahun 2010. Majlis tersebut juga menyaksikan penyerahan Anugerah Jasa Bakti kepada 78 kakitangan yang telah berkhidmat selama 10 tahun di UTHM dan juga Anugerah Penghargaan Pesara kepada 17 pesara yang telah bersara wajib mahupun bersara pilihan.

Majlis anugerah tersebut telah disempurnakan oleh Naib Canselor UTHM, Professor Dato' Dr. Mohd Noh Dalimin. Beliau dengan berbesar hati mengucapkan tahniah kepada para penerima ketiga-tiga anugerah tersebut.

"Semoga mereka menjadi contoh dan pendorong kepada warga kerja universiti lain untuk terus berusaha meningkatkan kualiti dan prestasi kerja seterusnya menjadikan UTHM sebagai institusi penjana modal insan kelas pertama" katanya.

Semasa majlis berlangsung, Naib Canselor juga telah menyempurnakan upacara Pelancaran Kad Pesara khas untuk para pesara UTHM. Kad tersebut memberi beberapa kelebihan kepada golongan pesara seperti pesara suami dan isteri serta anak-anak yang berumur di bawah 21 tahun dapat menikmati perubatan secara percuma di Pusat Perubatan Universiti (PPU) dan boleh menggunakan kemudahan perpustakaan di UTHM.

Hadir sama Profesor Ir. Dr. Abdul Aziz Dato' Abdul Samad, Timbalan Naib Canselor (Akademik dan Antarabangsa), Haji Sulam Hamid, Pendaftar serta Pegawai-Pegawai Kanan universiti.

Semoga anugerah ini menjadi platform untuk mengiktiraf warga kerja universiti yang cemerlang sumbangannya dalam perkhidmatan dan menjadi venue khas bagi mengiktiraf warga kerja yang akan dan telah bersara dalam perkhidmatan.Tahniah kepada semua penerima.


--
Shafry Salim
Pegawai Perhubungan Awam
Universiti Tun Hussein Onn Malaysia
86400 Parit Raja, Batu Pahat Johor
Tel.: 07-453 7025 / 019-757 1007
Faks: 07-453 6177
Last Updated ( Jumaat, 30 Disember 2011 )

No comments:

Post a Comment